fredag 29 april 2011

Vidare

Jag får vänta igen. Vänta och se om det blir bättre. Jag hade tänkt mig många olika senarier men inte det här. Jag hoppas att det kan bli bättre. Jag hoppas att det finns något kvar att bygga på. För mina barns skull. Jag önskar att mina barn ska ha glada minnen. Jag hoppas att jag orkar bli glad igen.

Jag har nog kommit vidare.  Jag tror faktiskt det. Jag behövde hitta min vän för att kunna lämna det bakom mig. Vi kommer kanske aldrig att ses men det är ok. Det känns som om jag äntligen kan lämna den delen av mitt liv bakom mig. Jag har kvar mina minnen, jag har kvar mina tankar, men, jag kan gå vidare.

2 kommentarer:

  1. hei.
    håper for deres skyld at dagene nå blir gode,
    hver dag hver time har man et valg,
    stor klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Alt man gjør, alle man treffer, har en mening. Man vokser på alt man gjennomgår gjennom livet. Håper du kan komme deg "tilbake" til deg selv så fort som mulig! Det er bare du som kan gjøre noe med ting som kommer til deg. Det er et annet ordtak også som er ganske bra å følge: "Don`t worry about the people in your past.....there`s a reason they did`nt make it to your future!!"
    Lykke til med å finne ut av tingene ;o)

    (♥). .(¯`♥´¯) ..♥.•*¨`*♫....•
    .`*.¸.*´ ..♥.•*¨`*♫....•"Jeg ler,♥ jeg elsker,♥ jeg håper,♥ jeg prøver, ♥, jeg trenger♥, jeg frykter,♥ jeg gråter.♥

    Klem fra Gro :o)

    SvaraRadera