lördag 2 april 2011

Tålamod...

Det har varit en tuff vecka. Vissa dagar har jag inte velat gå upp alls. Men ett citat jag hittade har hjälp mig; Det spelar ingen roll hur du mår, gå upp, klä på dig och leverera. Det har jag gjort och känt mig oerhört proffsig... Det har fått dagarna att gå i alla fall.

  Jag har inte hört så mycket mer från min vän. Det är kanske bra. Det ger mig tid att andas.

  Redan innan vi fick kontakt kände jag att det var saker på gång. Jag fattade beslut som bara gäller mig, ett av de viktigaste; jag ska sluta att be om ursäkt för att jag är jag! Det är ett starkt beslut.
  Som alltid hjälper musiken mig att tänka, jag väljer sådan musik som jag kan bra och som jag lyssnat på andra gånger i mitt liv. Sen skriver jag och låter musiken finnas i bakgrunden, Och tankarna kommer...
  Jag är inte så bra på att vänta. Tålamod har aldrig varit min starkaste talang. Därför är det svårt att bara vänta.

1 kommentar:

  1. Heisan ;o)
    Alt tyder vel på at du har blitt voksen og har egne meninger og tanker. Noe i livet er "Ment to be" mens annet forsvinner like fort som det kommer. Det gjelder å ha intuisjonen på plass. Hvis du føler at denne gamle vennen ikke passer helt i din verden nå, så er det slik det skal være kjære deg. Ikke unnskyld deg for alt i verden! Du er DU og du er unik! Med rett til egne meninger og tanker ;o) Håper alt ordner seg for deg og at du finner ut av tingene ;o)
    Klem fra Gro :o)

    SvaraRadera